بلایا

به دلیل جلوگیری از بلایای طبیعی، زلزله، انواع سوختگی، ...

بلایا

به دلیل جلوگیری از بلایای طبیعی، زلزله، انواع سوختگی، ...

I will kick his ask

why do you do that?

because if I dont kick his ask

He will kick my ask

And I dont want him to kick my ask

so I kick his ask

Devil Kept Poking the Door, So I Shipped Her AXXXXXX To Mozambique, Cause I was Over IT

سر پیچ

امروز معنی سوره بقره رو همه با هم سر کار خوندیم و سوره بقره بسیار سوره پیچیده و سنگینی بود!


پی نوشت: ضمنا در این سوره به نظر من به وضعیت "اتوپایلوت" مغز هم اشاره شده و ازش به نیکی یاد شده....

دلیل خوش نیامدن من از داعش

تمام کسایی که تو داعشن، به قدری دروغگوان، که دیگه تو دروغ گفتن به قدری حرفه ای شدن، که اصلا دیگه نمیشه اعتماد کرد بهشون. زیادی هم که شلوغ بازی در میارن، به همین دلیل من از همشون متنفرم.

علیه امیال جنسی

دیگه حالی به آدم میمونه نه والا، احوالی به آدم میمونه نه بلا، پری گلی به جمالت، پری شکر کلامت، پری، آی پری، پری چقده تو ماهی، پری نمیری الهی، دیگه حالی به آدم میمونه نه والا، احوالی به آدم میمونه نه بلا....

در روزنامه بود (محمد مرسی)

در روزنامه بود که برای محمد مرسی حکم اعدام صادر شده. چند نکته در مورد محمد مرسی برای من جای سوال هست. اول اینکه ایشون ارتباطش اصولا با اخوان المسلمین در چی هست؟ دوم اینکه ایشون جایگاهش در ارتش مصر در زمان حسنی مبارک (اگر وجود داشته- که احتمالا حتما وجود داشته!) چطور بدست آمده بوده؟ از آنجایی که مشخص هست حسنی مبارک احتمالا روابط خیلی حسنه ای با اخوان المسلمین و ارتش مصر نداشته! چهارم اینکه اگر ایشون رو اعدام کنن من ککم هم نمیگزه واقعا! همونطور که از اعدام صدام هم ککم نگزید!

موفقیت و امنیت در زندگی

برای موفقیت و امنیت خود و خانواده خود و تمامی افرادی که چه دانسته و چه ندانسته در زندگی بدخواه شما نیستند از واژگانی نظیر "سلامنعلیکم" و شبیه به آن استفاده کنید. همیشه خود را با واژگانی نظیر "سلامنعلیکم" پاسداری کنید و سعی کنید دقت کنید که در پس اعمال پلید خیلیها نیت های پلیدتری نهفته است. کسی که اشتباهی را در قبال شما پانصد بار تکرار میکند حتما مرضی دارد. لزوما آنگونه نیست که نیت خوبی داشته باشد. همیشه مراقب باشید.

پی نوشت: "سلامنعلیکم!"

مسائل جنگی

من در زمینه مسائل جنگی خودم به تنهایی هیچ نظریه ای ندارم. نظریات مهم در زمینه جنگی رو معمولا سایر اساتید دادن.

کاکو من تو دنیا علافی نمیکردم، من همش دنبال ژن برنزه بودم....

در روزنامه نیست، هیچ جای دیگه نیست، هیچ جای خاصی نیست، بیخود خودتونو گم نکنید، خبری نیست! مطلع باشید که خبر خاصی نیست! مراقب باشید بیخود به در و دیوار برخورد نکنید! اگه خواستید مراقب باشید! بجای شلوغ بازی الکی و معرکه راه انداختن خودتونو کنترل کنید!

کیفم پشتش یه زیپ داره که همه چی رو میذارم اون تو، کیف پولم اونتوو، آدامسم اونتوو، کلیدم اونتوو، عینکم اونتوو، حافظه یو اس بی اونتوو، پاکت سیگار و فندکم اونتوو، ام پی تری پلیرم اونتوو، فقط حیف که دیگه پول خوردامو نمیتونم اونتوو بذارم چون با این همه چیزی که اونتووه پیدا کردنشون اونم وقتی آدم به پول خورد نیاز داره، مثلا وقتی که سوار تاکسی میشه خیلی کار سختی میشه. پول خوردارو احتمالا باید بذارم توی یکی از زیپ های توی کیفم که خودش خیلی خنده داره. چون همه پول خورداشونو میذارن اونتوو و بقیه چیزاشونو میذارن تو کیفشون اما من برعکس، همه چیزو میذارم تو زیپ پشت کیفم و فقط پول خوردامو میذارم تو کیفم!

You Will Never Know, I wiiillll Always dooooo

در حمایت از کارگر

با کارگر ندیدی اسرار عشق و مستی، تا بیخبر بمیری در درد خودپرستی....

کارگر، یک بشر!

کارگر، یک بشر!

کارگر، یک بشر!

کارگر، یک بشر!

....

رپ فارسی

میگن فلسطینی نیس

با فلسطینی میخوان بهمون اماله کنن

که حالش نیس!

میشه داعش و بدتر

بدتر از داعش هم اونیه که

داعش راه میندازه و حتی عین خیالش نی!

اما من دیگه بین داعش و بدتر فرقش عین خیالم نی....

یو اف سی 188

پیام تسلی بخش من به "کین ولاسکز": دهن جان جونز سرویس! از دست دررفتی!


پی نوشت: حالا کم کم قضیه مرتد نبودن تو جامعه ما داره این میشه که هرکی دلش میخواد مرتد نباشه باید حتما خنده دار باشه. من خودم میدونم وبلاگم خنده داره. ولی خودم چی؟ خودم که اونقد خنده دار نیستم. اونو چیکار کنم

سریال پایتخت

سریال پایتخت خیلی غمگین و تلخ شروع شد. به نظرم میرسه که خیلی طبیعی به روحیات و احساسات مردم ایران توجه کرده باشه. امیدوارم که ادامه خوبی از این سریال ببینم و بتونم با عمق عاطفی اون رابطه برقرار کنم.

سهراب سپهری

از بچگی باور کرده بودم که آدمهای زیادی توی این مملکت بوده اند که ما به آثارشون دسترسی داریم و میتونن زندگی ماها رو با اندیشه های بلند خودشون خیلی بهتر از اینی که هست بکنن. نمونه اش سهراب سپهری. خیلی ذوق مرگ شدم توی زندگی وقتی که فهمیدم باور بچگی من اشتباه نبوده و خودم کلی چیز ازشون یاد گرفتم. البته به چه قیمتی؟ به قیمت همین ذوق مرج شدن. حالا خوددون گضاوت کنید. کدومج بیشتر میرزه؟ ذوق مرگ شدن یا ذوق مرج نشدن؟

نوک تپه!

یه زمانی من تنهایی نوک یه تپه ای زندگی میجردم، که اونجا خیلی اتفاقات عجیب گریبی برای من رخ داد، بهتون توصیه میگنم اجه تونستید حتما برید اون نوج تپه رو ببینید. هیجوقت ضرر نمیکنید.

احادیث نبوی

اوصیکم بالبلی استیشن، فیها دکمات المتعدد و فی اوری جیم ترکیبات دکمات المفید!

در مسیر حق

در مسیر حق میگم (میگن)(البته یه عده دیگه!) که آدم اگر نمیتونه بیشتر مجاهدت بکنه و خودش میدونه که ضعف داره، بهتره که همونجا در مسیر حق ضعف خودشو بپذیره تا اینکه بخواد خدای نکرده ادعای بزرگی بکنه درباره خودش که بدتر از مسیر حق دور بیفته. بد میگم؟

احبدینجاد، خاتمی، بیوندتان مپارک....

بلایای طبیعی

شانس آوردید از هزاران سال بلای طبیعی جلوگیری کردم. یا نه قراره همین فردا زلزله بیاد؟ یا سیل، یا یه جیز دیگه، یا یه همجون جیزی گه اگه آدم حواسشو بهش جمع نکنه ممکنه بدجوری حال آدمو بگیره. مثلا لنگه همون جیزایی که قبلا از این هم شده بود. یه جیزایی که جه میدونم خودتون بهتر میدونید. آهان نمیدونید؟ ای وای بازم احبدینجاد. فکر کنم همین فردا قراره باز سر و کله اش پیدا بجه. اگه من خدارو پیدا میکردم حتما ازش این سوالو میپرسیدم که جرا راه فراری از احبدینجاد نیست؟ جرا همه بدخواه مدخوان؟ جرا نمیشه رو جیزی حساب کرد بدون اینکه اون جیز اون روی احبدینجاد خودشو به آدم نشون بده. جرا؟ نکنه همه جیز دارن تلاش میکنن به آدم ثابت کنن بدون احبدینجاد دنیا وجود نداره و این احبدینجاده که همه باید قبول کنن. جرا حتی خارجی ها هم همون کارو میکنن؟ نکنه همه میخوان ما از سرطان پروستات بمیریم؟ یا اینکه از اعصاب خوردی سکته کنیم. ای تف به ذات نجس کل احبدینجاد و هفت پشت و جد و آباد نامسلمون منحرف هرچی شیپیش ناسالمه توی دنیا بکنن که از سر تا پا لنگه اش فقط توی خوارج پیدا میشه و بس. مثلا مثل ابن ملجم یا یه همچون آدم گهی!

رستگاری نزدیک، لای گلهای حیاط....

اخیرا احساس میکنم نیازم به خدا بیشتر شده، اما نمیدونم باید چطوری از خدا استفاده کرد. شاید باید برم دنبال کارهایی که میتونه منو به خدا نزدیکتر بکنه. اما چجوری؟ من اصلا نمیدونم خدا چجوریه؟ من کلی عیب و ایراد دارم! از کجا معلوم خدا از همه عیب و ایرادهای من خوشش بیاد؟ باشه میگن خدا بخشنده اس و آدم میتونه رو این بخشندگی حساب کنه! خلاصه ما که تصمیم گرفتیم این ماه رمضونی روی بخشندگی خدا حساب کنیم. شما رو که نمیدونم! البته ما به همه روزه داران احترام میذاریم. دود سیگارمونو توی صورت هیچ روزه داری فوت نمیکنیم. سعی میکنیم جلوی آدمهای روزه دار چیزی که به طور جدی گشنگی آدمو برطرف کنه نخوریم. به هر حال ما بدنبال آزار آدم روزه دار نیستیم. آدم روزه دار هم دلش میخواد استقامت خودشو به خودش ثابت کنه. خلاصه ما به یک دنیای عجیبی تعلق داریم. اکثر کارهایی که میکنیم در واقعیت خیلی باب میل مذهبیون نیست چون مذهبیون بعضی وقتها اعتقاداتی دارند که باید همه جا مذهبشان را قوی کنند. به یک مذهب هم دهن کجی کردن کلا به نفع کس خاصی نیست. خوب نیست به طور کلی دهن کجی به اسلام. دوستان مسلمان مذهبی زیاد به دل نگیرند. چون ما هم که میدونید، بالاخره ناسلامتی مسلمون به حساب میایم و لااقل اصول دینمون درسته. نه مثل خیلیا دم از اسلام بزنیم و خودمون مرتد باشیم! خلاصه ما صرفا بار گناهانمون زیاده! بار گناهانمونه که کمرمونو تو زندگی شکسته. باید روی بار گناهانمون کار بکنیم. باید سعی بکنیم از گناهانمون لطمه نخوریم یا کمتر لطمه بخوریم. که اینا همون معنی احتیاط واجب و احتیاط مستحب و مکروه و اینجور چیزاس. کارای مکروه رو هم مثلا مثل گربه نگه داشتن، اگه نظر منو میخواید حتما انجام بدید. این یک آزادی هست که اسلام در اختیار مسلمین گذاشته و اصلا هم ناقض اصول دین نیست. خلاصه اینو میخوام بگم که هر غلطی خواستید بکنید بکنید اما مراقب باشید مرتد به حساب نیاید. مرتد به حساب اومدن ضایع ترین کاریه که آدم میتونه در اسلام و به طور کلی در سطح اجتماع انجام بده. آدم از نظر اجتماع هم مرتد به حساب بیاد خوب نیست. حالا جامعه میتونه نظر خودشو داشته باشه. یعنی دردسرش زیاده. آدم نباید دنبال دردسر بگرده. خوب نیست آدم دنبال دردسر زیادی باشه. آدم باید بتونه صرفا مرتد به حساب نیاد. مرتد به حساب نیاد حداقل توسط یک چیزی میتونه اون انسان رو بپذیره. حالا بعضی وقتها اون چیزهایی که میتونن انسان رو بپذیرن خودشون مرتد میشن که انسان در اون وضعیت کار خیلی مسخره ای رو در زندگی در پیش روی خودش میبینه. که اصلا تف تو ذات زندگی در کل! اما بعد زندگی به آدم حالی میکنه که بچه جون، اگه همین چیزا نبود من چطوری باید میتونستم خودمو در طول زمان طولانی حفظ و محافظت بکنم. بعد آدم به زندگی میگه میشه لطفا بیخیال من بشید؟ از نظر قانونی من میتونم هر کاری دلم میخواد بکنم. اصلا به شما ربطی نداره. بعد زندگی برمیگرده به آدمه میگه، آهای آدم، حواستو جمع کن، تو بدون من هیچی نداری. قانون به چه دردت میخوره؟ بعد اونجاس که به طور کلی آدم قات میزنه و تا فیهاخالدونش میریزه بیرون و به هزار جور درد و مرض و بدبختی دچار میشه. زندان دهر که میگن یه همچون جاییه. آدم اگه بتونه خودشو از اونجا نجات بده و برای زندگیش ارزش قائل باشه، زندگی آدم دوباره به آدم این فرصت رو میده که به دنیا برگرده و بتونه همون چیزی بشه که دلش براش تنگ شده بوده!

ماجرای نیاز خداوند به ما!

اخیرا احساس میکنم باید برم خر یه عده ای رو بگیرم، بگم فلان جا نوشتن که خدا اصلا از بشر بینیازه! خدا نیاز به کمک بشر نداره! بشر باید از کمک خدا بتونه استفاده کنه!

میخوام برم آمریکا چند سال دیگه، یه حزب راه اندازی کنم به نام "ده سانز آف گاد" و خودم هم رهبری حزبو بدست بگیرم. بعد با جمهوری اسلامی وارد مذاکره بشم!

یکی از خوبیهای باشگاه بدنسازی ما

یکی از خوبیهای باشگاه بدنسازی ما اینه که همه کسایی که اونجا کار میکنن سعی میکنن به همه کسایی که ورزش میکنن انگیزه بدن که بهتر ورزش کنن. یعنی باشگاه فقط به فکر پول گرفتنش نیست. تلاش میکنه باشگاه ایده آلی هم برای همه باشه. من شاید در تمام طول عمرم خیلی کمتر جایی رو دیده باشم چه در ایران و چه در کشورهای دیگه ای که رفتم که همچین جوی بر یک مکان حاکم باشه!

برو ای گدای مسکین در خانه علی زن، که نگین پادشاهی دهد از کرم گدا را....

RadioActive

I am waking up,

I am feeling in my bones,

to make my system grow,

Welcome to the new age,

to the new age,

Welcome to the new age,

to the new age,

WoooooOO, WOOOOOoooOOA,

RadioActive,

RadioActive,

Old system has gone,

Sign hasnt died,

Deep in my bones,

Straight from inside,

...


من دیگه در نهایت تونستم به خودم بقبولونم که تمام اون حرفهایی که درباره آینده ام به من گفته بودن دروغ بود و من مجبورم همینطوری زندگی خودمو در پیش بگیرم. باشه اشکالی نداره. اینیکیو کوتاه میام. یا هر جور خودتون خواستید حساب کنید. میدونم که از این هر جور خودتون خواستید خوشتون نمیاد. ولی باور کنید مشکلات به حدی زیاده که آدم اصلا نمیتونه توقعی درباره آینده اش از کسی داشته باشه. خواستم دستتونو باز بذارم که هر جور خواستید درباره آینده خودتون تصمیم بگیرید. من دیگه قبول کردم که تمام اون حرفهایی که درباره آینده ام به من گفته بودن دروغ بود!

گربه

یکی از باحالیای گربه اینه که گربه آدمو میشناسه. گربه خیلی خوب آدمو میشناسه. من تا زمانی که میتونم احساس گربه ها نسبت به خودمو توی خیابون ببینم مسلما هیچوقت حوصله ام از زندگی سر نمیره.

پیشنهاد رشوه

به من اطلاع دادن که احبدینجاد تماس گرفته و پیشنهاد رشوه داده که بیخیالش شم. من باید بگم که این رو هم علاوه بر اون بیست و سه شکایت خودم شکایت میکنم که بشه بیست و چهارتا. من تو وبلاگنویسی از هیچ کس رشوه قبول نمیکنم. این به هیچ عنوان در مرام یک وبلاگ نویس حرفه ای نیست!

احبدییییییییینجاد، ولم کن مزخرف....

پاسخ سریع احبدی نجادیها

در پاسخ به اینکه دوست دارید مثل آدم زندگی کنید یا مثل گاو؟ احبدی نجادی ها پاسخ دادند که دوست داریم تو (یعنی من!) مثل گاو زندگی کنی. که من مخالفم، اگر من مثل گاو زندگی کرده بودم که تا حالا به جایی نرسیده بودم که به درد بقیه بخورم. گاو هم که بجز جفت گیری به هیچ درد هیچ گاو دیگه ای نمیخوره!

شائبه فمنیستی بودن احبدی نجادیها

از من پرسیده شد که آیا منظور از احبدی نجادیها همون فمنیستهاست؟ و من گفتم آفرین! بعله! احبدینجادیها همون فمنیستها هستند. حالا خودتون اگه دوست داشتید برید به احبدی نجاد و فمنیستها خوب فکر کنید و تصمیم بگیرید که آیا دوست دارید مثل گاو زندگی کنید یا مثل آدم. اگه دوست دارید مثل گاو زندگی کنید که خب گاو تکلیفش خوب مشخصه. گاو میره چرا و خیلی نه وظیفه ای در قبال کسی داره غیر از شیر دادن و نه کسی وظیفه ای در قبال گاو داره غیر از چرا بردن. اگر غیر از گاو چیز دیگری رو میپسندید مثلا آدم به مسئله احبدی نجادیها و فمنیست یه مقدار دقیقتر فکر کنید. چون من حتما یه کوفتی سر این قضیه برام اتفاق افتاده که بهش پی بردم!