بلایا

به دلیل جلوگیری از بلایای طبیعی، زلزله، انواع سوختگی، ...

بلایا

به دلیل جلوگیری از بلایای طبیعی، زلزله، انواع سوختگی، ...

پیام من به وزیر امور خارجه

گول خوردی آی گول خوردی، دارارارام، مثل یه مونگول خوردی، دارارارام، جواب عالی دادی، غنچه بودی شکفتی، غنچه بودی شکفتی....

قهار شاس بازی مقهور شاس کرده است

بی شاس باز با ما قصد مزاح کرده است


بی عزم شاس بازی زندان دهر دیده است

از شاس بار دیگر دندان سگ شکسته است!

MOOOOOMMMMYYYYY!!!!, Where is FluFy?

یه نکته دیگه هم قبل از اینکه ترمز دستی آخرو بکشم بذار بگم، که میگن آدم و حوا در بهشت بودند تا اینکه شیطون گولشون زد. حالا شیطون یه بار گولشون بزنه مساله ای نیست. دوبار گول بزنه مساله ای نیست. سه بار گول بزنه مساله ای نیست. از چهار بار به بعدش که دیگه واسه ما خاطره اس. به هر حال یه زمانی آدم و حوا باید حالیشون بشه که وقتی تو بهشتن، سعی نکنن خودشونو بندازن از بهشت بیرون!

درخواست ما از مسوولین مملکت از بالا تا پایین (ترمز دستی آخر)

خواهشا به جای اینکه به ما حالی کنید بابامون سیاستمدار نبوده و بعدا خودتون تمام اشتباهات بابامونو بر وزن "ناشتان پتان ناشتان " خیلی بدتر مرتکب بشید، لطف کنید شعور داشته باشید و سعی کنید لااقل دیوان حافظ رو قبول داشته باشید یا حداقل سعی کنید حافظو بفهمید و به تاریخ این مرز و بوم به دور از پوچگرایی احترام بگذارید. ناشتان پتان ناشتان بدیهتا مشکل مارو توی زندگی حل نکرد اما خیلی از مشکلات خیلی مقامات مملکتی رو حل کرد که به هر حال ترمز دستی....

این فقط تاریخ بود، این چیز دیگری نیست

به عنوان یک ایرانی میتونم خیلی هم با اعتماد به نفس بگم که: قد خمیده ما سهلت نماید اما بر چشم دشمنان تیر از این کمان توان زد.... فکر نمیکنم خیلی ها حتی دوست داشته باشند که به عنوان یک ایرانی اون حرفو بزنن. خیلی ها دوست دارن که به عنوان یک ایرانی فقط مدل ماشینشونو عوض کنن.