بلایا

به دلیل جلوگیری از بلایای طبیعی، زلزله، انواع سوختگی، ...

بلایا

به دلیل جلوگیری از بلایای طبیعی، زلزله، انواع سوختگی، ...

آی مرجی!

باس یه شخفصیدددددد جدیدددد افاضه کنیم... اسفشو بذاریم دوست ناباب.

چخوس را کشید و نگون بخت شد

ز گردون گیتی زمین تخت شد


سرش را همی در هم آورد اسفندیار

دگر بار از جاف گیتی عیار


از آن بیخبر بر زمین تخت شد

که گردون از آن پس خنک بخت شد


شفا دید و حکمت ندانسته دید

چخوس را ز برگ گیاهان نفیر

برده ام وصف تو را لیک

دگر بار، مرده ای،

یا که خزانی،

یا به زین گمشده ای نیک

دگربار،

ز سر وصف تو را باز

باز زسر وصف تو را محرم اسرار بخواند

سیکس پک تو مرده شورخونه

حتی اگر بمیرم، سیکس پک تو مرده شورخونه یه اثر دیگه ای داره... مگه نه؟

سلطان علی پروین

جفت شش اومده، مهره ما خورده، شیش هم که همیشه بستس، فحش خوار مادر بدیم بهتره، چیکار کنیم، البته ژنرال قلعه نوعی هم مسلما میدونه. باشه من خودم مربی قلعه نوعی بودم اما این مملکت صاحاب داره. سلطان تلمبتو عشقه...

پیام من به مدیرعامل شرکتمون

شازده،


میخوام بیام سروقتت، امیدوارم که خودتو خوب آماده کرده باشی. شامیتزه بیخود و بیجهت به دست من رسیده و میدونم که باید حتما به دست تو میرسید. اما تو هنوز مثل تسه زه هه گوش دراز حسابی خنگی...

من شخصا در زندگی به قدری زیبایی دیدم به خاطر وجود مبارک امام حسین که نمیتونم باور کنم توی این زندگی بشه چیز دیگری رو قبول کرد. من مسلما از همون آدمهایی هستم که همیشه گول میخورم و نمیتونم بدون امام حسین زندگی کنم...

عروس ما چل داره، هزارتا مشکل داره، نمک مسهل داره، یک کمی هم ول داره، عروس ما جفنگه، پشت سرش تفنگه، عروس ما ...

من با وجود اینکه آدم لامذهبیم، هرچی بیشتر فکر کردم بیشتر به این نتیجه رسیدم که امام حسین آدم ضدحالی نیست. اینقدر هم خنده داره که من به این نتیجه رسیدم که کسی توی کل دنیا نمیدونه چطوری باید مشکل منو حل کرد. شاید همه خیال میکنن امام حسین از این بچه حزبل هایی بوده که بهشون گیر میدن. اینم اصلا نفهمیدم که چرا سمت امام حسین اونقدر بریز و بپاش نبود و سمت یزید همش بریز و بپاش بود. همه هم که ماشالله توی زندگی بریز و بپاش دوست دارن اونم توی مملکت ما. حالا این بریز و بپاشه تا چه حد میتونه باعث بشه که همه از یزید بیشتر خوششون بیاد نمیدونم. آیا اصلا هر بریز و بپاشی علیه امام حسینه؟ امام حسین خودش مگر در لحظات آخر نگفته که اگر دین ندارید "آزاده" باشید. شاید امام حسین واقعا اون جمله رو گفته باشه و منظورش هم همون بوده باشه که اذهان مارو از تشویش در بیاره که حالا به این موضوع فکر میکنیم. اگر اونطور باشه فکرشو بکنید که امام حسین در قبال بشریت چقدر آدم مسوولی بوده و اینکه چه قدرت و جایگاه بالایی در اجتماع داشته. من که دل میخواد همه این حرفها درست باشه ولی اینو مطمئنم که خیلی ها دلشون اینو نمیخواد!

حافظ

من از اون دسته آدمهایی هستم که حافظ به شدت چیزخورشون کرد. چیزخور که نه یعنی چیزخل، چه میدونم. ایشان به قدری در زندگی خنده دار به نظر میرسند که امکان ندارد آدم بتواند وجودشان را انکار کند...

پس از جستجوی کامل بقایای خود به این نتیجه رسیدم که دایناسورخا کاملا به نفع من رای میدهند و این خود شهود من را از حماقت داشناسورها بیشتر کرد...

فرهنگ لغات شمبول خدا

آب در هاون کوبیدن: ژاژ خاییدن، کاری را بیهوده ارزشمند شمردن، عاشق مزخرفات بودن، آدم آشغالی بودن... و سایر صفات رذل بشری...

جهت یادگیری کلیه فنون مربوط به سنجش میزان عاشوروی خود به ما مراجعه کنید. شمر مقدماتی دو واحد. شمر پیشرفته سه واحد. شمر خیلی پیشرفته چهار واحد. شمر خیلی خیلی پیشرفته پنج واحد. شمر خیلی خیلی خیلی پیشرفته شش واحد و همینطور بگیر برو تا آخر...

خیلی رقصم خوبه ها...ااا فقط خودم

شهرام شب پره

با تو هر جهنمی میشه بهشت، با تو میشه صد هزار قصه نوشت...

سقراط

بعضا نقش آدمهایی مثل سقراط در زندگی ما نادیده گرفته میشود اما به هر حال سقراط نوعی آدم است که به حد کافی توانسته بود آدمهای دیگر را به فهم و توان ذهنی خودش در مورد زندگی آگاه سازد. ارسطو نوع دیگری از همان آدمهاست که با سقراط کلی فرق دارد اما مثلا فرق سقراط با ارسطو چیزی نیست که غیر از توجه به آن بتوان به چیز دیگری در مورد آن دل بست. مسلما سقراط و ارسطو آنقدر به حد کافی با هم فرق دارند که نمیشود هرگز جداگانه هیچیک از آنها را به طور کامل صددرصد قبول کرد یا شاید حتی شناخت اما میشود یک گزاره کلی را قبول کرد و آن اینکه هردو آنها توانسته بودند آدمهای تاثیرگذاری باشند... مسلما هم باید بشود غلط در حرفهای هر دو آنها پیدا کرد در غیر آنصورت چطور میتوانند هر دو آنها با آنهمه فرق مهم باشند؟

ارث زن حامله

ارث زن حامله در صورت فوت شوهر چگونه محاسبه میگردد؟

بیرادر من، خوایر من...

پیام من به خاتمی

من اونقدر بدم میاد شهرداری از خاتمی که نمیدونم چرا باید باز دوباره همه شهرو به خاطر هیچ و پوچ عوض کرد...

پیام من به استقلال

میخوام یه کاری کنم که کل تیم رو بفروشید غیر از سجاد شهباززاده.


P.S. I am the one who likes OBAMA, what the fuck, I am the motherfucking inappropriate one, whatever

پسوورد جدید

کامپیوترم نمیتونه به پسوورد من لاگین کنه، فکر کنم یکی پسووردمو عوض کرده، شاید بتونم از نکته های کشف پسوورد استفاده کنم، اما اگه نکته های کشف پسوورد رو هم عوض کرده باشه چطور؟ نه خیال نکنم تونسته باشه نکته های کشف پسوورد رو عوض کنه، اجازه بده، اجازه بده، همین الان کامپیوترم لاگین شد...