بلایا

به دلیل جلوگیری از بلایای طبیعی، زلزله، انواع سوختگی، ...

بلایا

به دلیل جلوگیری از بلایای طبیعی، زلزله، انواع سوختگی، ...

توافق هسته ای

یک هفته بعد از آخرین توافق هسته ای معاون اول بخش ویژه ارتباطات درجه اول روابط عمومی به خبرنگار مربوطه چنین گفت: "به محض نهایی شدن آخرین توافق های هسته ای، اورانیوم غنی شده در داروخانه ها برای برنزه کردن پوست به فروش میرسد"

برنامه چیست؟ جریان کجاست؟ باید چه کرد؟

نشسته ای تو سر دوراهی، تو آگاهی، تو صاحب برنامه ای، نشسته ای در صف تاریخ، ...

تو میفهمی و تو که برنامه چیست، جریان کجاست، باید چه کرد...

صفحه اول گوگل

به همه دوستان و مخترعین و مبتکرین و دانشمندان و شاسکولان و همه کارگان و خلاصه همه و همه توصیه میکنم که چرا از صفحه اول گوگل استفاده نمیکنید؟

ااااااااه اون اومد باز!

نیچه بازگشت جاودانه همان....

عاقبت

عاقبت قرعه بر آن شد که هوادار بمانم
غم ایام ببخشم، سخن تازه بخوانم

عاقبت حرف همان بود که دیروز نگفتیم
اشک چشمی ز رخ خسته دلدار بمانم

عاقبت جمله صدا باز به تکرار در آمد
کاش میشد که خودم حربه آن یار بدانم

عاقبت مرکب هستی به بیابان عدم رفت
قسمت این شد که من از دسته مردار بمانم

عاقبت قصه مادر که غلط بود، غلط بود
! شاهد مطرب و میخانه همه باز نفس بود

عاقبت صحبت بی قافیه انگار خریدار ندارد
دست از اصل بشویم، سخن قافیه صد بار بگویم

عاقبت یار به ما چیره و ما مخلص یاریم
تا نفس هست غبار از رخ ایام بشویم

یک جنگجوی مبارز

گاهی وقتها چشمهام رو باز میکنم میبینم دورو بر خودم توی زندگی کلی جنگجوی مبارز میبینم. پیش خودم فکر میکنم که این زندگی خیلی موهبت بزرگیه. خدا خیلی خطاس. همه چیز خطاس. مردیم از خطا. عجب دنیای عجیبی.

میز بلوط

کنج همون میز بلوط، دوتا صندلی لهستانی هنوز منتظرن...

بهترین دانشمند علوم کامپیوتر

کامبیز جان، بهترین دانشمند علوم کامپیوتر توی دنیا من نیستم. این آقایی هست که اینو فهمیده: http://en.wikipedia.org/wiki/Computational_complexity_theory

در اصل

در اصل دیجیتال درست نیست باید آنالوگ صحبت کرد اما اینکه چرا دیجیتال اینقدر قادر به بقا شده به اون علت هست که تا درجه بالایی به وقایع نزدیک هست. نکته بسیار تعجب برانگیز برای تمامی متخصصین علوم کامپیوتر این است که با وجود آنکه دیجیتال به این دقت بالا قادر به اندازه گیری است پس چگونه نمیتوان به طور کامل به حقیقت دست یافت؟ این سوال سوالی بسیار پیچیده است و به عقیده خیلی از مورخین پیچیده ترین مساله فلسفی است که بشر تا کنون قادر به تشخیص است.

چ

فیلم چ از ابراهیم حاتمی کیا خیلی جالبه حتما نگاه کنید...

با تو هر جهنمی میشه بهشت پی. اس. خیانت

باشه بابا دیگه همتون برید بهم خیانت کنید بجز دلسا....

پیام من به مقام معظم رهبری

بابا اونقد خلافی دیگه قبول...

فاز مزخرفشو گرفتیم دیگه...

قاشق

تو اتاق من هر چند تا دلت بخواد قاشق هست. یکی دوتا سه تا چهارتا، اگه یکمی دقیقتر بگردی پنج تا. شش تا. هفت تا. هشت تا. تا اینکه من خودم نوار تعداد قاشق های توی اتاقمو میبرم. برای یه مدت کوتاه. فقط برای یه مدت کوتاه. دوباره قاشق هان که تو اتاق من زیاد میشن، نه تا، ده تا، ...

پیامبر اسلام

خیلی لوتیه پیامبر اسلام. به جای اینکه از موقعیت و اعتبار و هوش و ذکاوتش استفاده کنه برای اینکه سر همه رو کلاه بذاره. تلاش کرده همه چیز رو برای همه بهتر کنه.

شهرام شبپره و لوییس سی کی فقط این اینگلیش. این اینگلیشششششششششششششششش...

لوییس سی کی و شهرام شبپره

به نظرم اگه لوییس سی کی و شهرام شبپره با هم دوست بشن خیلی عالی میشه. البته ای اتفاقیه که هیچوقت نمی افته و من مقصرش نیستم.

دیدگاه مولانا

از دیدگاه مولانا به نظرم من با لوییس سی کی به وحدت رسیدم.

It's the one going to Metallica concert without a doubt

ابوبکر و عثمان

ابوبکر و عثمان همواره مسلمان بودند و هرگز از اسلام مرتد نشدند. پس نمیتوان ایراد جدی به ایشان گرفت. ایشان میتوانند از قضیه توحید بر علیه امامت استفاده کنند.

ابوبکر و عثمان

ابوبکر و عثمان حسابشون نه با منه نه با پیامبر. حسابشون با خداس.

عمر

عمر مشرک بوده همین الان تابلو شد. خیلی بعید بوده که حضرت علی با اون سوابق در اسلام بی اهمیت بوده باشه. پس کار عمر اصلا درست نیست.

حضرت علی (ع)

حضرت علی (ع) خودش خانه نشینی میکرده برای خلفا اما همه میدونن که عمر چه پدرکشتگی با حضرت علی داشته.

پیامبر اسلام

به نظر من پیامبر اسلام اگر زنده بود به هر دو شیعه و سنی اعتقاد داشت اما هرگز به عمر اجازه چنان قدرت نمایی را نمیداد. عمر با چنان قدرت نمایی پس از وفات پیامبر شایسته یک انسان نیکوکار نیست.

پیامبر اسلام

ما دیگه باید هممون توی زندگی هر کاری میخوایم انجام بدیم فرض کنیم پیامبر اسلامیم. با توجه به شناختی که ما از اهمیت پیامبر اسلام داریم بعیده واسه یه آدمی مثل اون خیلی چیزهای پیش و پا افتاده مهم بوده باشه.

پیامبر اسلام

من با وضع زندگی حال نمیکردم گفتم خودم برم پیامبر اسلامو بشناسم. از نظر من با تمامی معیارهای غربی خیلی بعیده که پیامبر اسلام آدم بیخودی بوده باشه.

با تو هر جهنمی میشه بهشت

میدونین مشکل زنها رو من تونستم بالاخره کشف کنم؟ زنها نیاز به یک نفری دارن که بتونه خیلی زیاد بزنه توی سر مغزشون بعد بهشون کمک کنه تا بتونن زندگیشونو خوب ادامه بدن. به همین دلیل شوهر خوب برای زنها از مهم ترین چیزهاست.

تازگیها از یک افسردگی خیلی بدتر نجات پیدا کرده ام، و دچار یک افسردگی کمی بهتر شده ام...

باشگاه بدنسازی ما

باشگاه بدنسازی ما به صورت کاملا سرخپوستی اداره میشه، من تا حالا ندیدم هیچ جای دیگه به این دقت روش سرخپوستی جواب بده، این کاملا از شخصیت همه افرادی که اونجا وزنه میزنن مشخصه که خودشونو کاملا یه سرخپوست به حساب میارن...

I am feeling in my bones, to make my system grow....

میزان سنجش علم چیه واقعا؟

کتاب سخت خواب بی بهار جمعه ها را

یکنفس از سر ورق میزد،

هوای درد بی پایان هر روز و شب و دیروز و فردا را تنفس

و دستانش به سان شاخه ای خشکیده بی بر بود


ندای آسمان را برده بود از یاد

صدایی خوش نبود و خش ز هر آیینه میبارید،

زبانها بی سبب هرجا خطا میکرد!


هوا هم ناجوانمردانه سردش بود! آه!


در آن احوال سردرگم،

درختان گرچه بد احوال،

زمین خشک را اما نهالی سبز میرویید

هوای سرد را اما چراغی گرم می آمد

لبان خسته را آوار نرمی از محبت!


باز می آمد که دریا را نوید آرد،

باز می آمد که تقدیری به بار آرد،

باز می آمد که مس ها را طلا سازد،

طلاها را نفس سازد،

نفس را پاک و پاکی را ز نو تعریف و تعریفی زجان میکرد...