بلایا

به دلیل جلوگیری از بلایای طبیعی، زلزله، انواع سوختگی، ...

بلایا

به دلیل جلوگیری از بلایای طبیعی، زلزله، انواع سوختگی، ...

در یک روزنامه دیگه بود!

از کنار پیشخوان روزنامه فروشی ها میگذشتم که در یک روزنامه نوشته بود فاطمه معتمد آریا گفته که : " مردمی بودن برایم هزینه های زیادی در پی داشت" جا داره همینجا اعلام کنم که من اینو مینویسم، که از فردا دیگه در اونیکی روزنامه هم نباشه که دیگه اصلا چیزی برای کسی هزینه ای در پی نداشته باشه، اما واقعا خیلی خوشم اومد که این هنرمند با وجود اینکه به طبقه بانوان تعلق داره به اون خوبی درد خودشو خیلی رک به جامعه میگه. به وضوح در کشور ایران مردمی بودن هزینه های زیادی برای همه در پی داره همیشه. هزینه هایی که بعضیهاش هزینه های خوبیه و به شکلگیری هویت خود آدم کمک میکنه اما متاسفانه نود و پنج درصدش به قدری هزینه های مزخرفیه که انگار گذاشتن رو نوار دارن تکرار میکنن اون هزینه هارو! خلاصش که خانوم معتمد آریا من اینو من باب مردمی بودن ننوشتم اما خوبه که همه مردم بدونن که مردمی بودن برای شما هزینه داشته. حالا من که اصلا مردمی نیستم کلا یا اصلا کلا شما که اینو نمیخونی چون احتمالا تو خاتمی اینا دنبال دسیسه ای شمام اما به هر حال با وجود اینکه شما خیلی باحالی ولی همینه که هست. همه چی خیلیم مزخرفه!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.