بلایا

به دلیل جلوگیری از بلایای طبیعی، زلزله، انواع سوختگی، ...

بلایا

به دلیل جلوگیری از بلایای طبیعی، زلزله، انواع سوختگی، ...

شعر عاشورا!

در پاسخ به مجری برنامه کانال سه، یعنی همون برنامه گربه نره و روباه مکار، که درخواست کرده بودند با شروع محرم شعری به این برنامه فرستاده شود. چون اینجانب غلامعلی لنگرودی شاعر مفقود نمیخواهم گیر یزید بیفتم بیتی را همینجا سروده ام:


عاقبت اسکل بیمار بسی است!

حرف در پرده بگو، تا نشوی شهره یار!

نظرات 2 + ارسال نظر
سین-الف سه‌شنبه 21 مهر 1394 ساعت 00:53

از جوابت مشخصه که نه انتقاد پذیری نه شخصیت داری.
کسی که باید شعورشو بالا ببره جنابعالی هستی
از طرز بیانت هم مشخصه که سواد آنچنانی هم نداری
برو خدا رو شکر کن یکی پیداشده ی نظری داده

باشه اگه فکر میکنی خیلی بدبختم دیگه نظر نده. اما من فکر میکنم تو هم خودت یک اسکل بیماری و هم خودت مثل یزید میمونی که تحمل انتقاد دیگران به یزیدو نداری. اگه فکر میکنی خلاف اینه بگو که بیشتر روشنت کنم. در زمینه سواد هم مسلما من آدم بیسوادی هستم اما بدیهتا درمورد سواد از همه استاد دانشگاههای ایران بیشتر میدونم. در مورد شخصیت هم من مسلما آدم بیشخصیتی هستم اما بدیهتا از تو خیلی با شخصیت ترم. در مورد شکر کردن خدا برای کامنت تو وبلاگ هم نظری ندارم. خدا تا بتونه آدم کامنت خوب بنویس تو وبلاگ آدم جذب کنه نه آدم کامنت چرت و پرت بنویس. همونطور که گفتم تو خودت نه تنها قند و نبات نیستی بلکه یا گربه نره ای یا روباه مکار و اگه از وبلاگ من خوشت نمیاد بهتره دیگه خیلی کمتر به وبلاگ من سر بزنی رفیق. مثلا من هیچوقت حوصله ندارم بیام تو وبلاگ تو درباره معنویات صحبت کنم اما خیلی خوب بلدم معنویات درستو واسه احمقهایی مثل تو به روش مهدکودکی توضیح بدم. مگه شماها چیزی هم حالیتونه؟ مگه شماها اصلا چیزی هم میفهمید؟ بچه دو ساله خیلی بیشتر از تو حالیشه!

سین-الف دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 14:46

وبلاگ عجیبی دارین
باید بگم که خیلی از نوشته هاتوتو نتونستم درک کنم
مثلا این شعر عاشورایی تون یا اون نوشته تون درمورد حمزه عموی پیامبر.
ی تناقضی تو نوشته هاتون هست .آدم عجیبی هستین
درکل احساس میکنم وقتمو هدر دادم که چند صفحه از وبلاگتونو خوندم چون سردرد گرفتم و چیز بدرد بخوری هم پیدا نکردم
در ضمن امیدوارم که امام حسین علیه سلام کمکتون کنه تا حال روحی-مذهبی تون بهتر بشه

در مورد این شعر بیشتر توضیح بدم که به قول دیگر امامان کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا. حالا شما چون احتمالا کلا عادت داری به همه مسائل به ویژه مسائل مذهبی در قالب پوپولیستی نگاه کنی چیزی از این وبلاگ حالیت نشده. در کل ما یزیدی نیستیم که نظر شمارو حذف کنیم. فقط یکم شعورتونو بالاتر ببرید. شمام یا به گربه نره ربطی داری یا به روباه مکار! در ضمن منظور از اسکل بیمار سپاهیان یزیده. اگر شما اعتراضی داری که من به سپاه یزید گفتم اسکل بیمار که حتما خودت هم مشکلی داری. داش، شما انگار اینجارو با صدا و سیما عوضی گرفتی! بیشین بابا حال نداریم!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.