بلایا

به دلیل جلوگیری از بلایای طبیعی، زلزله، انواع سوختگی، ...

بلایا

به دلیل جلوگیری از بلایای طبیعی، زلزله، انواع سوختگی، ...

در مورد اتحاد

در مورد اتحاد! آیا من رای میدهم یا خیر؟ من به طور کلی آدمی هستم که از لحاظ نظری به این نتیجه رسیده ام که رای دادن کار بسیار بیهوده ای است. حالا خواه در ایران و خواه در هر جای دیگر دنیا! همانطور که میبینید من خیلی آدم عجیبی هستم! با چه کسانی میتوانم متحد باشم؟ با کسانی که بشناسم! مثلا اگر جند نفر از طرف گروه شمبول مستون پیش من بیایند و اصرار داشته باشند که بنده حتما باید با شمبول مستون متحد شوم بنده به آنها توجهی نخواهم کرد! اما اگر کسانی را بشناسم که بدانند چه کسانی هستند. بدانند چگونه هستند. بدانند چه اولویتهایی دارند و غیره و ذلک ممکن است پاسخ مثبت بدهم! سیاست در حال حاضر چه در ایران و چه در سایر جاهای دنیا بیشتر به روش شمبول مستون اداره میشود. مثلا عده ای یک شمبول مستون راه میاندازند و یک آدم چر و چتی که عقده قدرت طلبی دارد پیدا میکنند و به قدری جفنگیات در کنار هم میگذارند که آنها را موجه جلوه دهد. که این از نظر من درست نیست!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.