بلایا

به دلیل جلوگیری از بلایای طبیعی، زلزله، انواع سوختگی، ...

بلایا

به دلیل جلوگیری از بلایای طبیعی، زلزله، انواع سوختگی، ...

من چکار میکنم؟

سوال پرسیدن که در مواقع حوصله سر رفتگی من چکار میکنم؟ خب خیلی سوال خوبی هست! بنده در مواقع حوصله سر رفتگی یکی از این کارها رو میکنم: ورزش، تلویزیون تماشا کردن، اخبار خواندن، کتاب خواندن، چیز خواندن، چیز نوشتن. به طور کلی سعی میکنم حداقل یک سرنخی چیزی از یک نوع مساله ای حالا هرچی میخواد باشه، یک مساله ای از مسائل رایج دنیا رو دنبال کنم. این مسائل میتونه سیر فلسفی زندگی باشه. میتونه یک سری مسائل ورزشی باشه که به طور غیر مستقیم به همون سیر فلسفی زندگی مربوط میشه. میتونه توجه به معانی اشعار و موسیقی باشه. تلاش در جهت فهم این مطلب که چه شباهتهایی میان زندگی گذشتگان و مشاهیر زنده و غیر زنده و زندگی امروز وجود داشته. مسائلی از این قبیل! که بتونه در فهم هرچه بیشتر زندگی خودم به خودم کمک کنه. به عنوان مثال تلاش میکنم که احساس رضایت نسبی خودم رو از زندگی خودم افزایش بدم چون در اون حالت احتمالا کمتر هم احساس حوصله سر رفتگی میکنم. در اون حالت خواندن اخبار هم آنقدر حوصله سربر نخواهد بود. چرا؟ چون آدم اگر بتونه بره تو باغ و بفهمه تو اخبار هم چی به چی هست آنوقت یک جیز حوصله سربری مثل اخبار هم حتی برای آدم جذابیت بیشتری پیدا خواهد کرد!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.