بلایا

به دلیل جلوگیری از بلایای طبیعی، زلزله، انواع سوختگی، ...

بلایا

به دلیل جلوگیری از بلایای طبیعی، زلزله، انواع سوختگی، ...

نظر من در مورد جریانات شلوغی های 88

ببینید، در مورد این شلوغی ها که خب خیلی جای تاسفه که به هر دلیلی مردم ناراضی بودند و امنیت و کل زندگی مردم تو ایران به خطر افتاد! ای کاش اصلا همچین فجایعی و به دنبال اون همچون رفتارهای تند و خشنی با مردم اتفاق نمی افتاد چون واضحه که خشونت در اون حد متعارف نیست. احتمالا حکومت عقلشو از دست داده بوده یا جوگیر شده بوده که اونقدر زشت عمل کرده. اما به هر حال خیلی احمقانه هست که آدم بخواد خودشو جزو حرکت جنبش مخالف حکومت بدونه حتی اگر طرفدار حکومت هم نباشه. چرا؟ چون بدیهتا موسوی و بهشتی و خاتمی و سایر رهبران اون جریان خودشون خیلی شباهت بیشتری به احمدی نجاد دارن تا یه شخصی مثل من که سرش تو کار خودشه و فقط دنبال آرامشه. پس از نظر خودم فکر میکنم که اگر یک زندگی آرامی را دنبال کنم و خودم را درگیر جوگیربازی های این و آن نکنم خیلی سنگین ترم!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.