بلایا

به دلیل جلوگیری از بلایای طبیعی، زلزله، انواع سوختگی، ...

بلایا

به دلیل جلوگیری از بلایای طبیعی، زلزله، انواع سوختگی، ...

یه دروغ جدید


باشه، خب ایندفعه تو به من گفتی که منو با کس دیگه ای عوضی گرفتی و این چیزیه که من به خاطرش کلی خوشحال شدم. بعدش کلی اعتراض کردی و گفتی این عوضی گرفتن رو به فال نیک میگیری چون به نظرت خودم هم از اون آدمهایی هستم که تو میتونی اونطوری بهشون بپردازی. منم قبول کردم که تو همون آدم سابق هستی، اما تو اصرار کردی که ایندفعه قراره یه جور دیگه ای رفتار کنی. منم بدون دلیل به تو فرصت دادم تا دوباره یه جور دیگه ای رفتار کنی. وقتی دیدم داری همون کار قبلیو تکرار میکنی کلی شاکی شدم اما تو ادعا کردی که کارت با کار قبلی فرق میکنه و بلد نبودی فرقشو توضیح بدی. به من تهمت زدی که کلی عصبیم و تو به خاطر عصبیت من به اون روز افتادی. باشه، میدونم که راه نجاتی جز تهمت زدن به من نداری و باور کردی به خاطر وجود مبارک تواه که من گرفتار این بدبختی شدم. اما بذار یه چیز دیگه ای رو برات تعریف کنم درباره همه لات و لوتایی که منو میشناسن. اونا هم همه مثل من عصبین و همشون هم فکر میکنن که تو بهشون تهمت زدی. بعدش برای مدتی خودتو پیدا کردی و سکوت اختیار کردی. باشه تو دیگه به پر و پای من نمیپیچی و این خطرناکترین چیزیه که من تا حالا به تو گفتم. چون به محض اینکه بفهمی من خیال میکنم به پر و پای من نمیپیچی، تصمیم میگیری دوباره از اول به پر و پای من بپیچی. باشه، اما حتی اگه اونطور هم باشه من یاد گرفتم که دیگه چطوری باید با تو سر و کله زد و تا زمانی که تو رفتار عاقلانه ای داشته باشی با تو مشکلی ندارم. باشه، میدونم که تو خیلی کنجکاوی که من چطوری تونستم به تو کمک کنم. لطفا اگر میخوای مجبور نشم مثل بقیه تو رو هم از سر راه خودم بردارم سریعتر تصمیم بگیر که کمتر به پر و پای من بپیچی. بذار خیالت و راحت کنم که من فقط قاطی لات و لوتایی که میشناسم احساس آرامش میکنم و دلم میخواد برم قاطی لات و لوتا خودمو خالی کنم. بعدش میدونم که تو حتما باز دستپاچه میشی و متوجه میشی منو با چیز دیگه ای عوضی گرفتی، اما خب این همون چیزیه که من از اول به تو گفتم. باشه، دیگه میدونم که تمام این چیزایی که به تو گفتم دیگه بیش از حد از آستانه تحمل تو خارج شده و دیگه وقتشه که من برم. باشه، من از اینجا میرم، اما همیشه یادت بمونه که من آدم حرومزاده ای نبودم و همیشه تونستم به تو کمک کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.