بلایا

به دلیل جلوگیری از بلایای طبیعی، زلزله، انواع سوختگی، ...

بلایا

به دلیل جلوگیری از بلایای طبیعی، زلزله، انواع سوختگی، ...

ماجرای درگیری من با شوهرت

باشه، خودت میدونی که توی زندگی چقد ازم بدت میاد و این تنها چیزیه که قراره بدونی. پس بذار یه چیزی بهت بگم. حداقل فکر ازدواج با منو از سرت بیرون کن. فکر ازدواج با من نه تنها به تو کمکی نمیکنه بلکه زندگیتو به شدت مخاطره آمیز میکنه. چون تو خودت میدونی که نهایتا قراره از من بدت بیاد و و مطمئنی چطور باید با آدمهای لات و لوتی مثل من رفتار کرد. میدونم چطور باید توضیح بدی که من آدم لات و لوتی هستم اما با یک مشکل مواجهی. همه آدمهایی که باید بهشون توضیح بدی خودشون مثل من لات و لوتن و دیگه هر کدوم به نحوی از دست تو خسته شدن. چندین بار منو به خاطر اینکه بچه مثبتم مسخره کردی و اون تنها چیزی بود که من ازش به شدت شگفت زده شدم چون اونقدر آدم عوضی نبودم که از رفتار تو ذوق مرگ بشم. نذار بیشتر توضیح بدم که روش تو سری زدن به تو رو شوهرت از همه بهتر بلده پس دیگه نیازی نیست من به تو توسری بزنم. من میتونم به سادگی شوهرتو ضایع کنم. چند بار میخواستم به خاطر حقوق بشر به تو گیر بدم اما بعدا متوجه شدم که تو اونقدر آدم مثبتی نیستی که به حقوق بشر احترام بذاری. میدونم که حسابی رو مغزت رفته که چرا قوای جنسی من تحریک نمیشه اما نمیدونی که قوای جنسی من به شدت منو قویتر کرده و این صرفا به خاطر آمپولیه که به من زدن. میدونم که تو اصلا از این آمپول بازیا خوشت نمیاد و دلت میخواد دل منو جور دیگه ای بدست بیاری ولی خب مسلما شوهرت به هیچ عنوان از اون قضیه راضی نیست و من مسلما ترجیح میدم ضعف شوهرت توی همسر داری رو هم توی سر شوهرت بزنم. در نهایت دلم میخواد بدونی که من هیچوقت توی دنیا نیازی نمیبینم که به آدم بدبخت بیچاره ای مثل تو ظلم کنم. من فقط از شوهرت بدم میاد و دلیل این بد اومدن رو هم شوهرت خیلی خوب میدونه. فقط نمیدونم غیرتش کجا رفته که به این سادگی تو رو در معرض خطر قرار میده. شوهرت به قدری از دست من دیوونه شده که دیروز دیدم داشت با حال نیمه جون توی خیابون زیر لب با خودش صحبت میکرد و چند روز بعد هم تو رو دیدم که داری توی خیابون با شوهرت دعوا میکنی. اصلا کنجکاوی نکردم که دعوات توی خیابون با شوهرت سر چی بوده و تو از این کنجکاوی نکردن کلی ناراحت شدی. فکر نمیکنم من اونقدر آدم خوش قیافه ای باشم که به خاطر قیافه ام تو به اون حال و روز افتاده باشی چون مسلما محمد رضا گلزار از من خوش قیافه تره و اینو همه هم میدونن. شاید بتونی با اون روابط بهتری رو برقرار کنی چون من همونطور که میبینی اصلا اوضاع روحی خوبی ندارم و خیلی هم بچه مثبتم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.