بلایا

به دلیل جلوگیری از بلایای طبیعی، زلزله، انواع سوختگی، ...

بلایا

به دلیل جلوگیری از بلایای طبیعی، زلزله، انواع سوختگی، ...

درست به قضیه فکر کن

باشه، میتونم حتما ادعا کنم که تو هم دیگه از زندگیت خسته شدی و دلت میخواد میتونستی قاطی لات و لوتایی مثل من زندگی کنی. اما بهتره درست فکر کنی چون خودت هم مسلما سر راه این قضیه موانعی میبینی. از طرف دیگه ای میدونم که اون قضیه حسابی روی مغزت رفته و نمیتونی زندگیتو تحمل کنی. تمام تلاشت رو برای اثبات گناهکاری من کردی و به نتیجه ای نرسیدی. بارها به رشته تحصیلی من توهین کردی و منو نفرین کردی اما تمام اون کارها ناخواسته به ضرر خودت تموم شد و تو خودت هم نفهمیدی چرا. به خاطر همین خیلی مواظبم چون میدونم این روزا از من خیلی بیشتر بدت میاد. دوست ندارم موشکافی کنم که چرا این مشکلات برای تو توی زندگیت بوجود اومده چون مسلما موشکافی در اون قضیه به ضرر خودم تموم میشه و تو هم به خاطر این عدم موشکافی خیلی بیشتر منو متهم میکنی. خیلی وقتها منو به خاطر عقاید ضعیف مذهبی متهم کردی اما وقتی استعداد بالای من رو توی مذهب دیدی سریع منو از وسط تموم آدمهای مذهبی روندی و باز به رشته تحصیلی من توهین کردی. در نهایت به این نتیجه رسیدی که من از نظر احساسی مشکل دارم اما تو خودت هم خوب میدونی که پایه نیستی با من روابط احساسی داشته باشی و فقط از من بدت میاد. لازم به توضیح نیست که تلاش کردی به کمک همه آدمهایی که از من بدشون میاد از من انتقام بگیری و اشتباه بودنمو توی دنیا ثابت کنی اما وقتی متوجه شدی که من با اشتباه بودنم توی دنیا مشکل خاصی ندارم این قضیه بیشتر رفت روی مغز همتون. الان هم داری همه اینارو میخونی و منو بیشتر نفرین میکنی چون من بدون دلیل درباره تو موشکافی کردم. اما باور کن که دیگه کار از موشکافی گذشته و من صرفا به خاطر رفتارهای عصبی تو متوجه همه این چیزا شدم. بارها از من خواستی که همه چیز رو درست کنم اما هر وقت خواستم درست کنم بیشتر از دست من ناراحت شدی چون مسلما من درست بلد نبودم همه چیز رو درست کنم و فقط تو از بابت این خوشحال بودی که روش درست کردنم به نفع تو تموم شده بود. آخر سر منو مواخذه کردی که چرا اونقدر آدم خنگیم که با وجود اینکه تو از من متنفری کاری کردم که به نفع تو تموم بشه و من هم جواب خاصی برای اون سوال نداشتم. چند بار از من پرسیدی که چرا درست و حسابی صحبت نمیکنم و بعدا خودت به این نتیجه رسیدی که صحبت نکردن من بیشتر به نفعت تموم میشه اما نمیتونستی باور کنی که در طول تمام ارتباطاتی که من با تو داشتم ارتباطاتی هم با آدمهای لات و لوتی غیر از تو داشتم که اون ارتباطات به ضرر تو تموم شد. میدونم که خیلی های دیگه هم میخواستن مثل من این کارو انجام بدن و به این دلیل که من این کارو کردم از من ناراحتن چون اونها هم آدمهای نابغه ای مثل من بودن که احتمالا از دست تو ناراحت بودن اما خب هیچکدومشون نتونست اونطور که باید با خواسته های بیجای تو کنار بیاد و در نهایت من کسی بودم که موفق شدم اینهمه ضرر کنم. میدونم که تو برای اینکه اهمیت خودتو توی دنیا ثابت کنی هر کاری کردی و شاید تنها دلیل اینکه کمتر از بقیه از تو متنفرم همین قضیه باشه اما خودت هم میدونی که کارای کثیفی هم کردی که اصلا مورد تایید لات و لوتایی مثل من نیست. همونطور که خودت هم میتونی احساس کنی همه چیز به طرز عجیبی به بن بست رسیده. من تو رو به خاطر اینکه درست احساس میکنی تحسین میکنم اما این تحسین رو هیچوقت به معنی موافقت من با خودت حساب نکن چون به طور همزمان لات و لوتای دیگه ای هم هستن که من اونارو بیشتر از تو تحسین میکنم. باشه، میدونم که تو اونقدر پولدار هستی که میتونی تلاش کنی لات و لوتای دیگه رو هم علیه من تحریک کنی اما خب اگه اون کارو بکنی و به اونها پول بدی مسلما همه لات و لوتا رو قویتر کردی و همه چیز مسلما بیشتر به ضرر خودت تموم میشه. ضمنا همیشه به خاطر داشته باش که من تنها کسی هستم که تابحال تونسته با خواسته های بیجای تو کنار بیاد و این مسلما بیشتر از اینکه به همه لات و لوتا پول بدی به ضررت تموم خواهد شد. به هر حال همه این مزخرفاتی که به خاطر دشمنی با من نثارت شده احتمالا به خاطر اینه که به رشته تحصیلی من بیش از حد توهین کردی چون اگر من مطابق رشته تحصیلیم صحبت میکردم ممکن نبود که دوتا چیز بتونن به طور همزمان از هم بدتر باشن. بذار آخر سر از تو یه تشکر هم بکنم که اکثر روشهای بیهوده ای که برای کمک کردن به تو تونستم ازشون استفاده کنم چیزایی بود که از خودت یاد گرفتم و تو هم مسلما به این خاطر زیاده از حد از دست من ناراحتی.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.