بلایا

به دلیل جلوگیری از بلایای طبیعی، زلزله، انواع سوختگی، ...

بلایا

به دلیل جلوگیری از بلایای طبیعی، زلزله، انواع سوختگی، ...

لطفا دیگر من را دستکم بگیرید

لطفا دیگر من را دست کم بگیرید. من آنقدرها هم که شما خیال کرده اید آدم عوضی نیستم. من حتی آخر سر نتوانستم مطمئن شوم هدفم از زندگی چه بود. لطفا تمامی کارهای گذشته ام را به دست فراموشی بسپارید و بگذارید من کمی در زندگی نفس بکشم. من همیشه بدنبال زندگی بهتری هستم و هیچگاه خودم را از چیزی که بتواند زندگی من را بهتر کند محروم نمیکنم. خیلی از چیزهایی که در زندگی بهتر میدانم به عقیده خیلی ها به درد نخور هستند چون زندگی را میتوان صرفا در چند چیز دیگر خلاصه کرد. اما خلاصه کردن زندگی در چند چیز دیگر هیچگاه نمیتواند پاسخگوی نیازهای من در زندگی باشد و به همین دلیل آدم باید خودش را همیشه برای دست و پا زدن بیهوده در احساسات خودش از همه چیز دور کند. فکر کردن به چیزهایی که در دنیا در آینده اتفاق خواهند افتاد آدم را همیشه از فکر کردن به اصل قضیه غافل میکند. غافل شدن از اصل قضیه بیش از آنکه به خود آدمها صدمه بزند برای من درد آور است و زندگی به طور کلی روزها و شبهایی است که به دنبال هم می آیند و میروند و من هم مسلما مثل همه شماها راضی نیستم که ما همه در زمان فعلی زندگی میکنیم و اگر در زمانی زندگی میکردیم که همه مان بیش از اندازه پولدار بودیم مسلما میتوانستیم کارهای خیلی بهتری در زندگی انجام بدهیم. اتفاق افتادن یا نیفتادن چیزی در آینده مسلما نباید بتواند بیش از اندازه زندگی شخصی همه ما ها را در معرض تغییر قرار دهد و اگر اینگونه است احتمالا حتما به آن معناست که ما در زندگی گذشته مان اشتباهی کرده ایم. کارهای بزرگ در دنیا به قدری برای همه آدمها عذاب آورند که جور اشتباهی معمولا همه دنیا عوض میشود و وقتی دنیا عوض شد شاید ما دیگر هیچگاه فرصت نداشته باشیم که زندگی فعلی خودمان را داشته باشیم. اگرچه زندگی فعلی ما هیچگاه به حد کافی رضایت بخش نیست و همیشه باید حتما اتفاق مهمی روی دهد تا بتواند پاسخگوی تمامی نیازهای درونی ما باشد. تمامی نیازهای درونی که همه ما فدا کرده ایم تا شاید بتوانیم زندگی بهتری را برای خودمان رقم بزنیم. شاید اگر اعصابمان خورد است به خاطر این است که همه چیز احتمالا خیلی ساده تر از این حرفها بوده است و ما حتما بیجهت خودمان را درگیر مسائل پیچیده کرده ایم. همه چیز را میشود خیلی ساده تر در دنیا حل کرد پس حتما دیگر لطفا من را برای همیشه دستکم بگیرید چون من بیش از اندازه آدم خسته ای هستم. به اندازه چندین عمر برای خودم بدون دلیل زندگی کرده ام و هرگز حکمی را که در زندگی برای خودم صادر کرده ام زیر پا نخواهم گذاشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.